Put ka oprostu Milostivog Gospodara.

Put ka oprostu Milostivog Gospodara.

Dovoljan je nama Allah i divan li je on zaštitnik.

30.06.2013.

Svrha džihada

 "Allah nas je poslao da izvedemo robove iz robovanja robovima (ljudima), ka robovanju Allahu, pravom Gospodaru tih robova (ljudi); da ih izvedemo iz tiranije nevjera, ka pravdi Islama; te da ih izvedemo iz tjeskobe dunjaluka, ka prostranstvima dunjaluka i ahireta!"

 

Džihad ovog ummeta je borba koja je propisana i ozakonjena Knjigom i Sunnetom i posjeduje dvije velike i neophodne koristi. Prva od njih je odbijanje napada agresora protiv islama i muslimana, zbog kojeg bi ukoliko ne bi postojao sve vjere bile uništene.  

 

A da Allah ne suzbija neke ljude drugima, do temelja bi bili porušeni manastiri, i crkve, i havre, a i džamije u kojima se mnogo spominje Allahovo ime.(Al-Hadždž, 40)

 

Dopušta se odbrana onima koje drugi napadnu, zato što im se nasilje čini – a Allah ih je, doista, kadar pomoći. (Al-Hadždž, 39)

 

Druga njegova vrsta je dobrota prema svim ljudima šireći ovu vjeru koju su oni obavezni slijediti, bez koje ne bi mogli pronaći sreću ili uspjeh, i pozivanje onih koji će biti odgovorni za ono zbog čega su stvoreni: obožavanje samo Allaha i ne činjenje širka, i napuštanje svega onoga što se suprotstavlja i proturječi ovome. I ovo je svrha bivanja od koristi i dobrote prema stvorenjima:

 

I borite se protiv njih dok mnogoboštvo ne iščezne i dok samo Allahova vjera ne ostane. (Al-Anfal, 39)

 

...i ovo je od najvećih ljepota islama, jer je cilj džihada u ovoj vjeri ne samo stavljanje ljudi pod kontrolu ili potčinjavanje jednih drugima, niti je njegov cilj smrt i uništenje, niti tlačenje pod izgovorom pravde (kao što je slučaj i cilj ratova onih koji su zastranili od svoje vjere). I zbog ovoga se njihovi ishodi razlikuju jedan od drugog. Tako, svrha džihada u islamu je širenje pravde, milosti, dobrote, sreće, uspjeha i čestitosti a svrha drugih su smrt, uništenje, porobljavanje stvorenja i njihovo tlačenje u pogledu njihove krvi, imetka i života.“

 [‘Medžmu' al-Fava'id ve Iktinas al-'Avabid'' - Abd ar-Rahman as-Sa'di]

^Farah^

28.06.2013.

"Mom ummetu je dato petero u Ramadanu"

Ebu Hurejre, radijallahu anhu, prenosi da je Resulullah, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: "Mom ummetu je dato petero u Ramazanu što nije dato nikome prije njih:

1.Zadah iz usta postača je ugodniji Allahu od mirisa mošusa (miska);

2.Za njih traži oprost i riba u moru sve dok ne prekinu svoj post;

3.Allah svaki dan uljepšava Džennet a potom kaže: 'Moji čestiti robovi

samo što nisu zbacili sa sebe (dunjaljučki) teret i došli u tebe';

4. U ovom mjesecu zli šejtani bivaju stavljeni u okove tako da ne mogu

činiti zla koja obično čine mimo ramazana;

5. Posljednje noći Ramazana njima (postačima) biva oprošteno."

Nakon toga ashabi, radijallahu anhuma, upitali su: "O Allahov Poslaniče, je li ta posljednja noć - Lejletu-l-kadr?"Resulullah, sallallahu alejhi ve sellem, odgovorio je: "Ne! Radi se o tome da onaj ko je ulagao trud, svoju nagradu dobiva onda kada završi posao."

(Prenose Ahmed)

28.06.2013.

Spremamo li se za Ramadan?

Od planiranja za Ahiret jeste i planiranje kako iskoristiti Ramazan u pokornosti i ibadetima prije njegova dolaska. Dobra priprema je pola posla.Kako kvalitetno

i prođe? A mi ostanemo zatečeni jer nismo osjetili onoliko koliko smo se nadali i htjeli zvuk Qur’ana, slast namaza, jačinu zikra, čvrstinu pokajanja i poseban miris Ramazana.

 

U ovom mjesecu se djela naša umnogostručavaju. Zato krenimo na vrijeme sa našim pripremama za ovaj mjesec milosti.

 

U hadisu Poslanika, sallallahu a'lejhi ve selleme, stoji da je rekao''Došao vam je vaš mjesec zakletvom Allahovog Poslanika, ne dođe bolji mjesec muslimanima od ovoga mjeseca, niti dođe gori (lošiji) mjesec po munafike (licemjere) gori od njega. Doista Allah piše njegove sevabe i njegove nagrade prije nego i nastupi, a piše njegove grijehe prije nego i nastupi, stoga što vjernik priprema svoj imetak u njemu za snagu obavljanja ibadeta, dok munafik u njemu se priprema za ogovaranje vjernika i traženje njihovih manjkavosti (nedostataka, grešaka), pa je on (ramazan) dobitak za vjernike a šteta (propast) za pokvarenjake''. (Bilježi ga Ahmed i El-Bejheki od Ebu Hurejre)

 

Nekoliko načina koji nam mogu pomoći u našem spremanja za Ramazan su:

1. Dova Allahu subhanehu ve te ala da Ramazan dočekamo zdravi i jaki u našoj vjeri kako bi bili što bolji, što jači vjernici tokom ovog mjeseca milosti. Priča Enes, radijellahu anhu: Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, bi kada nastupi mjesec Redžep govorio: „Allahu naš, daj nam bereketa u Redžepu i Šabanu, i daj da dočekamo Ramazan.“ (Ahmed i Taberani)


2. Radost ovom posebnom gostu koji na putu ka nama, jer u ovom mjesecu se zatvaraju vrata Džehennema a otvaraju Dženneta.


3.Planiranjem unaprijed kako da provedemo Ramazan gdje će najviše biti mjesta za ibadete a najmanje za besposlice. Planirajmo da što više:

 

- proučimo Kur'ana,

 

- klanjamo nafile namaza pored obaveznih,

 

- zikrimo

 

- dovimo

 

- udjeljujemo sadaqu

- kajemo se Allahu i zahvaljujemo Mu na svim blagodatima

 

- čitamo islamsku literaturu;

 

4. Naša jaka namjera da dočekamo i provedemo Ramazan u dubokoj pokornosti Allahu, u činjenju što više dobrih djela, ne smije izostati u našoj pripremi.

5. Doček Ramazan sa pokajanjem od naših grijeha i sa čvrstom odlukom da se nikada više na vratimo na njih. "I pokajte se Allahu svi vi, o vjernici, kako bi uspjeli.“ (Prevod značenja, En Nur, 31)

 

6. Čišćenjem naše duše i osvježavanjem našeg znanja o pitanjima Ramazana razumjevanjem ramazanskih propisa.


7. Ne zanemarivanjem da'we, pozivanje u našu vjeru tewhida. U našem vremenu je od posebnog značaja pozivanje u tewhid, u vremenu kada je ovaj poziv pod plaštom žestokih napada Allahovi neprijatelja. U hadisu Allahova Poslanika sallallahu alejhi ve sellem se navodi: "Tako mi Allaha, da Allah uputi preko tebe samo jednog čovjeka, bolje ti je od najboljeg blaga." (Muttefekun alejhi)

8. Doček Ramazan sa novom stranicom u našem životu: sa tewbom, sa čvrstim slijeđenjem sunneta Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, sa dobročinstvom prema našim roditeljima i famliji, miskinima i siromašnima te sa jačanjem naše veze sa braćom i sestrama u islamu.

 

Spremajmo se sada (ako već nismo) za mjesec milosti. Ramazan bi trebali šest mjeseci ispraćati, a pet ostalih provesti u pripremi za slijedeći dolazak. Zato ne dozvolimo da naša srca nisu još očišćena i da su zaprljana svakodnevnim grijesima a gost samo što nije stigao. Ako se sami ne pripremimo za njegov dolazak niko to za nas neće uraditi.

 

Rukajja

28.06.2013.

...

Zarobi sve tople i lijepe riječi ljubavi duboko u svom srcu sve dok ne dođe jedini koji ih može i smije osloboditi.

Ljubomorno ih čuvaj za onoga što pred svakom pogled je sklanjao a riječi i postupke za tebe skrivao.

To nije onaj što reći "volim te" makar i dodajući "u ime Allaha" kao kartu za sigurnost i uspjeh da dođe do povjerenja-

dijeli svakoj potencijalnoj osobi ne pomišljajući na emanet tih čarobnih riječi - često dokazavši da ne shvata njihovo značenje.

To nije onaj što je babuku tvog preskočio ubjeđujući tebe da samo on je pravi.

 

Niti je onaj što postupke loše prikrio je do dana kad do tebe došao je.

Znaš li ko je onda?

On je neko što nakon tvojih dova i jedinog ispravnog načina s kojim je Uzviseni zadovoljan - do srca tvog stigao je, noseći ključ što duplikat da postoji nemoguće je.

A naći takvog lahko nije.

No Uzvišeni obećao je: "čestite žene su za čestite muškarce, a čestiti muškarci su za čestite žene. " Prijevod značenja An-Nur 26.

Mirno spavaj!

 

(preuzeto sa stranice "Sljedbenici Sunneta)

 

Rukajja

08.05.2013.

Syria will be free in shaa'Allah...!!!

Vjetar puše preko dvorišta kovitlajući prašinu.

Poletjela je kasida razgovarati s vjetrom.

Vrući vjetar i gusti oblaci dozivaju...dozivaju...

Zar nema svjetlosti dana??

Moj ummete, zlo je istkano za tebe!

Tako mi Gospodara nebesa, žele tvoju propast!

O moj ummete, pažljivo slušaj!!

Njihove bombe kruže poput otrova.

I nema iskrenog prijateljstva niti bratstva.

Moj sin Hasad-pogođen je metkom.

I nije bilo spasilaca niti utjehe.

Moj oče, merhumu proboden si bezosjećajno, ispijen kao gutljaj vode.

Pa blago tebi, i nema nesreće...

Moja majko, mati, nemoj plakati.!

Tvoja vjera (Islam) se uzdiže,

a sve mimo nje su besmislice.

Moja čast je okaljana i nemam želja više

osim mog Allaha koji dove uslišava.

Moje novorođenče, glas ponosa je rastrgan

dok ostali pjevaju pjesme!

Lejla vrišti:"Okaljali su vašu čast!O maloumnici!!!"

Moj jezik je zdrav,al'srcem govorim..

Moje oči su postale kišna mješina.

Jecam dugo,a lijeka nigdje.

Moj narod je postao poput papagaja.

Ima li rješenja da povrate nam oteta prava?

Gdje je postojanost? Gdje je ponos?

Spavamo kao "stanovnici pećine"

U nemaru dogodi se nesreća.

Molim Allaha da ukloni ovu patnju

I da pošalje svoju vojsku ( meleke)

kao dugotrajnu kišu sa neba.

Da bi se Knjiga uzvisila, a sve mimo nje utrnulo.

i da bi pomogao vojsku koja Njemu dovi.

**Muhammad Al-Muqit

>Rukajja<

05.05.2013.

Ljubav pripada samo Allahu

Svako živo biće posjeduje volju, ljubav i djela koja se prema njoj upravljaju. Svaki pokret rezultat je ljubavi i volje. Postojeće stvari imaju smisla samo ako svoje pokrete i ljubav posvećuju jedino svome Stvoritelju. Isto tako, stvorenja mogu postojati samo Njegovim stvaranjem. Zato Uzvišeni kaže: “Da Zemljom i nebesima upravljaju drugi bogovi, a ne Allah, poremetili bi se.” (El-Enbija, 22), a nije rekao nestali bi ili propali bi. Ona bi, dakle, postojala u poremećenom obliku, ali bi ispravna mogla biti samo ukoliko postoji samo Allah kao Božanstvo njihovo i svega što na njima postoji i prebiva. Kada bi na svijetu postojao drugi Bog, red bi se maksimalno poremetio. Jer, svaki Bog bi poželio da savlada i nadvlada onog drugog, da jedino On bude obožavan zato što širk (mnogoboštvo) predstavlja mahanu Božanstva.
Bog ne dozvoljava da ima ikakvih mahana. A kada dođe do pobjede jednog Boga nad drugim, tada pobijeđeni prestaje da bude Bog; ako rezultat bude neriješen, tada su obojica manjkavi, nesavršeni i nepotpuni Bogovi. To zahtijeva da iznad sebe imaju Boga koji njima vlada. U suprotnom, svaki od njih bi radio šta bi htio sa onim što je stvorio i zahtijevao bi da bude nadmoćan nad suparnikom. Time bi došlo do poremećaja sistema kosmosa, Zemlje i onoga što je na njima, kao što se dešava sa zemljom oko koje se spore dva suparnička kralja, sa ženom koja ima više partnera ili mala skupina deva u kojoj postoje dva mužjaka.

Poremećaj svijeta slijedi nakon poremećaja odnosa kraljeva i namjesnika. Zato neprijatelji islama vide svoju šansu protiv muslimana samo kada kod njih postoji mnogo različitih suprotstavljenih kraljeva koji se odvajaju u vlastite države nastojeći ostvariti primat nad ostalima.
Znači, sklad nebesa i Zemlje i harmonija stvorenja najbolji je dokaz da nema drugog Boga osim Allaha, Koji nema sudruga. Njemu pripada vlast i hvala. On oživljava, usmrćuje i svemoguć je. Sve što se obožava – od Njegovog 'Arša pa do dna Zemlje – ništavno je osim Njegovog lica.

Uzvišeni kaže:

مَا اتَّخَذَ اللَّـهُ مِن وَلَدٍ وَمَا كَانَ مَعَهُ مِنْ إِلَـٰهٍ ۚ إِذًا لَّذَهَبَ كُلُّ إِلَـٰهٍ بِمَا خَلَقَ وَلَعَلَا بَعْضُهُمْ عَلَىٰ بَعْضٍ ۚ سُبْحَانَ اللَّـهِ عَمَّا يَصِفُونَ
“Allah nije uzeo Sebi sina, i s Njim nema drugog boga! Inače, svaki bi bog, s onim što je stvorio – radio što bi htio, i jedan drugog bi pobjeđivao. - Hvaljen neka je Allah koji je daleko od onoga što oni iznose; Koji zna i nevidljivi i vidljivi svijet, i On je vrlo visoko iznad onih koje Njemu ravnim smatraju.” (El-Mu'minun, 91-92)

أَمِ اتَّخَذُوا آلِهَةً مِّنَ الْأَرْ‌ضِ هُمْ يُنشِرُ‌ونَ
لَوْ كَانَ فِيهِمَا آلِهَةٌ إِلَّا اللَّـهُ لَفَسَدَتَا ۚ فَسُبْحَانَ اللَّـهِ رَ‌بِّ الْعَرْ‌شِ عَمَّا يَصِفُون
لَا يُسْأَلُ عَمَّا يَفْعَلُ وَهُمْ يُسْأَلُونَ

“Zar će kumiri koje oni od zemlje prave mrtve oživjeti? Da Zemljom i nebesima upravljaju drugi bogovi, a ne Allah, poremetili bi se. Pa nek je uzvišen Allah, Gospodar svemira, od onoga što Mu pripisuju! On neće biti pitan za ono što radi, a oni će biti pitani.” (El-Enbija, 21-23)

قُل لَّوْ كَانَ مَعَهُ آلِهَةٌ كَمَا يَقُولُونَ إِذًا لَّابْتَغَوْا إِلَىٰ ذِي الْعَرْ‌شِ سَبِيلًا
“Da pored Njega postoje drugi bogovi, kao što oni govore, oni bi onda potražili put do Allaha Svevišnjeg.” (El-Isra', 42) – Naš šejh, neka je Allah njime zadovoljan, kaže: “Ispravno tumačenje ovog ajeta jest i Tražili bi put ka Allahu kroz dobra djela i pokornost. Kako onda možete vi njima, pored Allaha, robovati? Oni bi, kada bi bili Bogovi, kao što govore, robovali Njemu.

Oni (mušrici) nisu rekli kako njihovi bogovi pariraju Njemu i nastoje da Ga nadvladaju – Reci: “Da pored Njega postoje drugi bogovi, kao što oni govore”... Oni su govorili kako ih ti bogovi približavaju Njemu i uzdižu njihove stepene kod Njega. Znači, kad bi bilo onako kako vi kažete, i ti bogovi koje obožavate bili bi Njegovi robovi. Zašto ih onda obožavate?

Iz knjige: Bolest i lijek, str. 296-298, šejhul-islam Ibn Kajjim el-Džewzijje

^Farah^
04.05.2013.

Hadisi o ljubavi u ime Allaha

Prenosi se da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: "Kada čovjek uči dovu za svog odsutnog brata, melek govori: 'Neka je i tebi isto sto i njemu tražiš." (Ahmed i Muslim) i "Dova brata za drugog brata koji je odsutan se ne odbija." (Muslim)

Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je rekao: “Nećete ući u Džennet sve dok ne budete vjerovali, a nećete vjerovati ako se ne budete voljeli.” (Muslim, 53)

Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je rekao: “Doista će Allah na Sudnjem danu kazati: “Gdje su oni koji su se voljeli u Moje ime, danas ću ih staviti u Svoj hlad, a drugog hlada, osim mog hlada, nema.” (Muslim, br. 2566)

Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je rekao: “Vjernici su kao zidovi zgrade, jedan drugog podipuru.” (Buharija i Muslim)

Ebu Hurejre radijallahu ‘anhu, prenosi da je Allahov Poslanik, sallallahu 'alejhi ve sellem, rekao: “Ne zavidite jedan drugom, ne mrzite se međusobno, ne okrećite leđa jedan drugom, ne namećite se u kupovini, nego, o Allahovi iskreni robovi, budite prava braća. Musliman je muslimanu brat, on ga neće oštetiti, niti potcjeniti, niti ga na cjedilu ostaviti. Takvaluk je ovdje i pokaza na svoja prsa, tri puta. Dosta je čovjeku zla da omalovažava svog brata muslimana. Sve što je vezano za muslimana haram je drugom muslimanu, njegova krv, njegov imetak i njegova čast.” (Muslim)

Ibn Omer prenosi da je Allahov Poslanik, sallallahu 'alejhi ve sellem, rekao: "Musliman je muslimanu brat: ne nanosi mu nepravdu, ne uskraćuje mu njegova prava i ne ponižava ga. Čovjeku je dovoljno zla to što nipodaštava brata muslimana. Ko pomogne svome bratu muslimanu u nevolji, Allah će njemu pomoći u njegovoj nevolji, ko otkloni nedaću jednog muslimana, Allah će njemu otkloniti jednu od njegovih nedaća na Sudnjem danu. A ko prikrije nedostatke (mahane) jednog muslimana, Allah će prikriti njegove na Sudnjem danu." (Buhari i Muslim)

Od Ebu Hurejre radijallahu ‘anhu se prenosi da je Allahov Poslanik, sallallahu 'alejhi ve sellem, rekao: “Musliman ima pet obaveza prema muslimanu: uzvratiti mu na selam, obići ga bolesna, klanjati mu dženazu, prihvatiti njegov poziv i reći “Jerhamukellah” kada kihne.” (Buhari i Muslim)

"Nema čovjeka muslimana koji će stati u odbranu časti svoga brata, a da Allah neće uzeti Sebi u obavezu da ga zaštiti od Džehennemske vatre na Kijametskom danu." (Ahmed)

 

^Farah^

03.05.2013.

Priča o Šamu!

Priča o Šamu je priča o tuzi...priča o historiji, ljudima, bitkama, dešavanjima, planovima, politici, znanju, inspiraciji, heroizmu, raskošu, genijalnosti, lukavstvu, pronalascima, kreacijama i inovacijama.

U sveta mjesta kod Allaha, dželle šanuhu, i Njegovog Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, spada i Šam sa Damaskom u njemu, koji nose mnoge odlike. U područje Šama spadaju: današnja Palestina, Jordan, Libanon, Sirija i neki predjeli današnje Turske i Iraka. Ono što najviše odlikuje područje Šama i po čemu se na prvom mjestu prepoznaje jeste Mesdžidul-Aksa, prva kibla muslimana, a treći mesdžid po vrijednosti u islamu. Blagoslovio je Allah, dželle šanuhu, Šam kada je rekao u prevodu značenja ajeta:

"Hvaljen neka je Onaj koji je u jednom času noći preveo Svoga roba iz Hrama časnog u Hram daleki, čiju smo okolinu blagoslovili kako bi smo mu neka znamenja Naša pokazali. On, uistinu, sve čuje i sve vidi." (El-Isra', 1)

Šta znamo o Šamu?!
Najbolji ratnici na Zemlji su u Šamu

Abdullah ibn Havale el-Ezdi, radijallahu anhu, prenosi da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: "'Formirat ćete razne vojne formacije, jedna od njih će biti u Šamu, druga u Jemenu a treća u Iraku.' Ibn Havale reče: 'Allahov Poslaniče, izaberi jednu za mene.' Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, reče: 'Drži se Šama. A ko to ne može, onda izaberite Jemen. A Allah mi je obećao da će sačuvati Šam i njegove stanovnike smutnji.'" (Ahmed, Ebu Davud i Hakim, hadis je sahih po ocjeni šejha Albanija u „Fedailu eš-Šam)

Šam je zemlja znanja i vjere

Prenosi Taberani od Abdullaha ibn Omera, radijallahu anhuma, da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: "Vidio sam u snu da je uzet stub Knjige ispod moje glave, pa sam ga pratio pogledom i vidio da je stavljen u Šamu, a kada se pojave neredi i fitneti, sigurnost i vjerovanje će biti u Šamu." (Ebu Neim u El-Hile, Ibn Asakir, Taberani, sahih (vjerodostojan) po ocjeni šejha Albanija u „Fedailu eš-Šam)

Prenosi se od Abdullaha ibn Havale da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: "U noći Isra'a sam vidio bijeli stub poput zastave kako ga meleki nose, pa upitah: 'Šta je to što nosite?' Rekoše: 'Stub Knjige, naređeno nam je da ga ostavimo u Šamu.'"

Šam je zemlja okupljanja na Sudnjem danu

Prenosi se od Ebu Zerra, radijallahu anhu, da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: "Šam je zemlja konačnog okupljanja i zemlja proživljenja."(Ahmed, Ibn Asakir i Hakim, hadis je sahih po ocjeni šejha Albanija u „Fedailu eš-Šamu" i „Sahih et-Tergibu")

Imam Ahmed prenosi hadis u kojem je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: "Tamo ćete se okupiti, tamo ćete se okupiti, tamo ćete se okupiti. Dolazit ćete i jašući i pješke i pužući." Rukom je pokazao prema Šamu i opet rekao: "Tamo ćete biti skupljeni."

Imam Ahmed i Tirmizi bilježe od Ibn Omera, radijallahu anhu, da je Resulullah, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: "'Na kraju vremena, pojaviće se vatra iz Hadremevta i sakupiće ljude na jednom mjestu.' Ashabi su upitali: 'Šta nam naređuješ da činimo, Allahov Poslaniče?' Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, odgovori: 'Idite u Šam.'" (Ahmed, Ibn Hiban i Tirmizi koji ga je ocjeniuo sahihom, također ocjenjen sahihom od šejha Albanija u „Fedailu eš-Šam)

Hidžra u Šam je najbolja hidžra

Abdullah bin 'Amr, radijallahu anhu, veli da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: "Nakon Hidžre će biti još jedna hidžra. Tada će najbolji ljudi na Zemlji biti oni koji su najprivrženiji (stalno borave u) mjestu gdje je Ibrahim, alejhi selam, učinio hidžru, a na Zemlji će ostati najgori ljudi kojih će se njihova zemlja odreći, Milostivi će ih u potpunosti odbaciti od Svoje milosti, a vatra će ih sakupiti i obuhvatiti zajedno sa majmunima i svinjama." (Ahmed, Ebu Davud i Hakim; šejh Albani ga je ocjenio sahihom u djelu „Sahih tergib we terhib")

Ako se pokvare stanovnici Šama, onda nema više dobra ni u nama

Od Muavije, radijallahu anhu, se prenosi da je Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: "Kada se pokvare stanovnici Šama, nema više dobra u vama. Neprestano će u ovom ummetu biti potpomognuta skupina, neće im naškoditi onajko ih ostavlja na cjedilu, sve dok ne nastupi Sudnjidan."(Ahmed, Tirmizi)

U Šamu su ljudi na istini

Muavija, radijallahu anhu, prenosi od Resulullaha, sallallahu alejhi ve sellem, da je rekao: "Jedna grupa iz moga ummeta će ostati ustrajno i očito na istini (nepodređeni drugima) sve do Sudnjega dana, neće im naškoditi oni koji im se suprotstavljaju niti oni koji se izdvoje od njih."

Buharija i Muslim bilježe riječi Mu'aza ibn Džebela, radijallahu anhu: "Oni će biti u Šamu."

Buharija, opet, u djelu "Historija" navodi hadis u kojem je još preciznije određeno gdje će se ta skupina nalaziti: "Oni će biti u Damasku."

Muslim bilježi da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: "Stanovnici zapada će ostati nepodređeni i vidljivi (u istini) sve do Sudnjega dana i neće im naškoditi oni koji se izdvoje od njih."

Govoreći o ovome hadisu imam Ahmed veli: "To ('stanovnici zapada') su stanovnici Šama. Njegovo mišljenje potvrđuju dvije stvari:

1. To se jasno vidi iz drugih hadisa koji govore na istu temu,

2. Poznato je da Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, i stanovnici Medine koriste riječi 'stanovnici zapada' prvenstveno kada misle na stanovnike Šama, a onda i na ostale koji su zapadno od njih. Isto tako upotrebljavaju sintagmu 'stanovnici istoka' kada misle na stanovništvo Nedžda i Iraka. Istok i zapad su relativni pojmovi. Možemo reći da svaka zemlja (svako mjesto) ima istok i zapad, koji to ne moraju biti za druge. Dakle, možemo konstatovati da Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, govori u odnosu na mjesto u kojem se nalazi, odnosno Medinu. Na osnovu rečenog, vidimo da nas Resulullah, sallallahu alejhi ve sellem, obavještava da će 'stanovnici zapada' ostati uvijek vidljivi, potpomognuti i nepodređeni, dok će 'stanovnici istoka' bivati i pobijeđeni i podređeni s vremena na vrijeme.

Šam je blagoslovljena zemlja

Prenosi se od Ibn Omera, radijallahu anhu, da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: "'Gospodaru naš, učini nam blagoslovljenim našu Medinu, naše sa'ove i naše muddove! Blagoslovi našu Mekku! Blagoslovi naš Šam!' 'Allahov Poslaniče', rekli su, 'i naš Irak!' Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je ponovio ono što je prije toga rekao. 'Allahov Poslaniče', rekli su još jedanput, 'i naš Irak!' On, sallallahu alejhi ve sellem, je rekao: 'Gospodaru naš, učini nam blagoslovljenim našu Medinu, naše sa'ove i naše muddove! Blagoslovi naš Šam! Gospodaru naš, povećaj nam Svoje blagoslove...'" (Buhari)

Bilježi Nafija od Ibn Omera, radijallahu anhuma, da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: "'Gospodaru naš, učini nam blagoslovljenim naš Šam! Gospodaru naš, učini nam blagoslovljenim naš Jemen!' 'Allahov Poslaniče', rekli su, 'i naš Nedžd!' On je ponovo rekao: 'Gospodaru naš, učini nam blagoslovljenim naš Šam! Gospodaru naš, učini nam blagoslovljenim naš Jemen!' 'Allahov Poslaniče', rekli su još jedanput, 'i naš Nedžd!' Mislim da je treći put rekao: 'Tamo će biti zemljotresi i smutnje, a pojavit će se i šejtanov rog.'" (Et-Tirmizi; šejh Albani ga je ocjenio sahihom u djelu „Sehih tergibu we terhib", a „Nedžd" spomenut u hadisu je Irak, prema šejhu Albaniju i drugim autorima)

Šam je obdarena Allahova zemlja u kojoj žive najbolji Allahovi robovi

Abdullah ibn Havale je upitao: "'O Allahov Poslaniče, predloži mi zemlju u kojoj bih trebao da živim, iako bih ostao sa tobom kad bih znao da ćeš još dugo biti sa nama.' Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je odgovorio: 'Idi u Šam, idi u Šam, idi u Šam.' Kada je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, vidio da mi se ne sviđa Šam, on je rekao: 'Znaš li šta je Allah, dželle šanuhu, rekao? Rekao je: 'Ti si (Šam) od najboljih zemalja u kojem sam ja naselio Svoje najbolje robove.'"(Ebu Davud, Ahmed)

Prenosi Ebu Umame, radijallahu anhu, od Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, da je rekao: "Šam je Allah obdario nad ostalim predjelima i u njemu se odabiru, razvrstavaju Njegovi robovi, pa ko izađe iz Šama, izlazi sa Allahovom srdžbom, a ko uđe iz drugih predjela, ulazi sa Allahovom milošću."(Et-Taberani)

Šam je zemlja vjernika

Prenosi se od Selemeta ibn Nufejla el-Kindija, radijallahu anhu, da je rekao: "'Bio sam prisutan kod Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, kada mu je jedan čovjek rekao: 'Allahov Poslaniče, ljudi su omalovažili konje, odložili su oružje i govore: 'Nema više džihada!' Na to se Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, okrenu licem prema čovjeku i reče: 'Slagali su. Sad je upravo nastupilo vrijeme borbe. Sad je upravo nastupilo vrijeme borbe. Neprestano će iz moga ummeta biti skupina koja će se boriti za istinu. Allah će zastrašiti njima srca ljudi i opskrbiti će ih njihovim imetkom. U grivama konja je dobro do Sudnjeg dana i do ispunjenja Allahovog obećanja. On mi je objavio da će me usmrtiti i da neću još dugo ostati. Vi ćete me pratiti u različitim skupinama i udarat ćete vratove jedni drugima. Mjesto i osnova vjernicima bit će Šam.'" (En-Nesa'i, hasen)

U Šamu su opskrba i ratni plijen

Ebu Hurejre, radijallahu anhu, prenosi da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: "Zaista me je Allah okrenuo prsima prema Šamu a leđima prema Jemenu i rekao mi: 'O Muhammede! Ovo što je ispred tebe sam ti učinio opskrbom i ratnim plijenom, a ono iza tvojih leđa ti je pomoć!'"(Et-Tirmizi, sahih po ocjeni šejha Albanija u djelu „Sahih el-Džami")

Šta znamo o Damasku?!
Damask je baza džihada i najbolji grad u Šamu

Od Ebu Derda'a, radijallahu anhu, se prenosi da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: "Sigurnost muslimana u danima Velikog rata (El-melhama kubra) je u plodnoj oazi (El-Guti, op.prev), u čijoj blizini je Damask, jedan od najboljih gradova Šama."

Avf bin Malik, radijallahu anhu, prenosi: "'Došao sam Vjerovjesniku, sallallahu alejhi ve sellem, prilikom pohoda na Tebuk; bio je u velikom šatoru od kože i tada mi reče: 'Nabroj šest (stvari) pred Sudnji dan... ', pa je spomenuo: '...Potom će nastupiti primirje između vas i Rimljana (Bizantinaca), ali će oni prekršiti taj dogovor i poći će protiv vas pod osamdeset bajraka (zastava); ispod svakog bajraka dvanaest hiljada.'"(Buhari)

Prenosi se od Ebu Hurejre, radijallahu anhu, da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: "'Neće nastupiti Sudnji dan dok Rimljani ne dođu u Dabik (pustinja u Siriji), a prema njima će krenuti vojska iz Medine, koju će sačinjavati najbolji ljudi na Zemlji u to vrijeme. Kada se posafaju, reći će Rimljani: 'Pustite nas da se borimo protiv onih koji su zarobili naše vojnike!' Reći će muslimani: 'Ne, tako nam Allaha, nećemo dozvoliti da napadnete našu braću!' Doći će do borbe. Jedna trećina vojske će pobjeći i njima Allah nikada neće oprostiti. Druga trećina će pasti kao najbolji šehidi, a treća trećina će pobijediti i oslobodiće Konstantinopolis. Dok budu dijelili ratni plijen, a sablje im budu okačene o masline, zavapiće šejtan: 'Dedždžal je među vašim porodicama!' To će biti laž, pa kada dođu u Šam, on (Dedždžal) će izaći i kada se budu pripremali za borbu i budu redali borbene redove i zaući će se ikamet, pojaviće se Isa sin Merjemin. On će predvoditi džemat, a kada ga vidi Allahov neprijatelj (Dedždžal), topiće se kao što se topi so u vodi, a kada bi ga tako ostavio potpuno bi nestao, ali će on biti usmrćen Allahovom odredbom, rukom Isa'a. alejhi sellam,, tako da će im (prisutnima) pokazati njegovu (Dedždžalovu) krv na koplju."(Muslim, br. 6924)

U Damasku će se spustiti Isa, alejhi selam

Nevvas ibn Sem'an prenosi da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: "Isa, alejhis-selam, sin Merjemin, spustiće se na Bijeloj munari u istočnom Damasku." (Muslim, Ebu Davud)

Prenosi se od Ewsa ibn Ewsa, radijallahu anhu, da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: "Isa, alejhi selem, će se spustiti kod Bijele munare u istočnom Damasku, obučen u odjeću boje šafrana i sa rukama na krilima dva meleka. Kada sagne svoju glavu, s nje će prosipati kapi poput bisernih zrna."(Fedailu eš-Šam)

Radosne vijesti za Šam

Zejd ibn Sabit veli da je Resulullah, sallallahu alejhi ve sellem, jednom prilikom rekao: "'Blago Šamu.' Upitasmo: 'Zbog čega, Allahov Poslaniče?' On odgovori: 'Zbog toga što meleki milosti drže svoja krila raširenim nad njim.'" (Ahmed, Tirmizi)

Rekao je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem: ''Zaista meleci milosti nadkrivaju svojim krilima Šam.''(Ahmed, Tirmizi)

"'Blago se Šamu.' Kada je čuo jedan od ashaba ove riječi od Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, rekao je: 'O Allahov Poslaniče, šta mi savjetuješ?', pa mu je rekao: 'Tamo - pokazujući prema Šamu.'" (Ahmed, Tirmizi)

Neko bi mogao upitati: "Ako je toliki značaj Damaska i Šama, gdje su onda oni bili ovih proteklih decenija i zašto su njihovi stanovnici spavali? Zašto su ostavili džihad na Allahovom putu i prestali da se bore za svoje vlastite ciljeve i ostavili ciljeve ummeta?"

Odgovori na ova pitanja nisu teški niti su nepoznati. U stvari, jasne odgovore možemo pronaći u Knjizi u kojoj nema laži. Allah, subhanehu ve te'ala, je rekao u Svojoj Knjizi:

"Zar niste rekli, kada vas je snašla nevolja koju ste vi njima dvostruko nanijeli: 'Odakle sada ovo?' Reci: 'To je od vas samih!" Allah, zaista, sve može!" (Ali Imran, 165)

Šam je bio odsutan iz života sadašnjih muslimana jer su zamijenili zastavu islama nevjerničkim zastavama u obliku nacionalističkih i plemenskih parola. Allah, dželle šanuhu, ih je kaznio nametnuvši im najgora stvorenja - masone, jevreje i nusajrije. To će trajati sve dotle dok se ne povrati vječna islamska zastava (zastava tevhida i sunneta).

"I On je sjedinio srca njihova. Da si ti potrošio sve ono što na Zemlji postoji, ti ne bi sjedinio srca njihova, ali je Allah sjedinio - On je zaista silan i mudar." (El-Enfal, 63)

Hadisi koji govore o veličini i dostojanstvu naroda Šama se ne odnose na nacionaliste, pripadnike Baas partije, komuniste, rafidije, masone, nusajrije, druze i kršćane. Oni se odnose samo na ljude čiste vjere, Allahove evlije – mudžahide – koji su na istini i bore se za istinu i koji ne žele drugog gospodara osim Allaha, subhanehu ve te'ala...

Narod Šama je zadesilo ono što ga je zadesilo jer je zamijenio zastavu džihada zastavom nacionalističkog otpora, identitet islama nacionalističkim i plemenskim identitetom, a akidu islama akidom komunističke Baas partije. Stoga im je Allah, subhanehu ve te'ala, dao ono što su oni sami izabrali. Oni su izabrali propast, poniženje i sramotu, a to je u skladu sa riječima Allahovog Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem:

"Kada se budete bavili sa el-ine (vrsta nedozvoljene trgovine bliske kamati, op.prev), i uhvatite se za kravlje repove i zadovoljite se zemljoradnjom i napustite borbu na Allahovom putu, Allah će na vas spustiti poniženje koje neće podići dok se ne vratite svojoj vjeri." (Ahmed)

Kao što nam je poznato, Allah, dželle šanuhu, je zaštitio jevreje od Faraona. Međutim, jevreji su onda počeli da obožavaju zlatno tele, oklijevali su sa ulaskom u Svetu zemlju i nisu htjeli da vode džihad zbog straha i kukavičluka.

"Oni rekoše: 'O Musa! U njoj je nemilosrdan narod i mi u nju nećemo ući dok god oni iz nje ne iziđu; pa, ako oni iz nje iziđu, mi ćemo onda sigurno ući.'" (El-Maida, 22)

Poslije toga su na veoma drzak način ispoljili odsustvo svoje vjere i slabost ubjeđenja, zanemarivši Allahove naredbe i pokazujući siromašnost svojih umova i nezrelost svojih razmišljanja.

"'O Musa' - rekoše oni – 'dok god su oni u njoj, mi nećemo u nju ulaziti! Hajte ti i Gospodar tvoj pa se bijte, mi ćemo ovdje ostati!'" (El-Maida, 24)

Pripadnici Baas partije su nevjernici, nusajrije su nevjernici, komunizam je nevjerstvo, nacionalizam je nevjerstvo, plemenstvo je nevjerstvo, demokratija je nevjerstvo... Jedina ispravna vjera kod Allaha, subhanehu ve te'ala, je islam. Ni jedna druga!!!

"A onaj koji želi neku drugu vjeru osim islama, neće mu biti primljena, i on će na onome svijetu nastradati." (Ali Imran, 85)

Nakon što je Musa, alejhi selam, prokleo jevreje kada su odstupili od borbe, Allah im je dosudio zabranu ulaska u Svetu zemlju četrdeset godina. Tako su bili u pustinji neprekidno lutajući i ne znajući kako da izađu iz nje:

"Četrdeset godina oni će zemljom lutati" – reče On – "jer će im Sveta zemlja zabranjena biti, a ti ne tuguj za narodom grješnim!" (El-Maida, 26)

Isto tako je i narod Šama već četiri decenije izgubljen u svojoj vlastitoj zemlji između komunizma, nacionalizma, plemenstva... Njihova leđa su isječena bičevima nusajrija kao što su i leđa pripadnika Benu Israila bila šibana od strane surovih sinajskih vjetrova.

Mala grupa zabludjelih nevjernika je uzjahala na leđa naroda Šama... Sirija je zemlja sa preko dvadeset i dva miliona stanovnika. Sunije čine 80% stanovništva, nusajrije 8%, a preostalih 12% su rafidije, židovi, kršćani i drugi.

Kako je onda moguće da ova mala grupa nevjernika dominira nad najboljim ratnicima na Zemlji?!

Ko su nusajrije?

Nusajrije, tj. alevije, su batinijsko-šiitska sekta koju je osnovao Muhammed ibn Nusajr El-Basri (umro 270. h.g). Osnivač sekte se proglasio Božijim poslanikom kome dolazi objava. Oni obožavaju Aliju ibn Ebi-Taliba, radijallahu anhu, i vjeruju u panteizam (sjedinjavanje Allaha sa stvorenjima), smatrajući da je Alija, radijallahu anhu, posljednja osoba s kojom se sjedinio Allah. Pored ovoga kažu da je Alija, radijallahu anhu, bio živ prije stvaranja nebesa i Zemlje i da je Alija, radijallahu anhu, stvorio poslanika Muhammeda, sallallahu alejhi ve sellem, a Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, Selmana El-Farisija, a da je Selman stvorio pet jetima: El-Mikdada ibn el-Esveda, Ebu-Zerra el-Gaffariju, Osmana ibn Mazuna, Abdullaha ibn Revvahu i Kanbera ibn Kadana. Svaki od njih ima svoju ulogu. El-Mikdad je gospodar ljudi, njihov stvoritelj i upravlja gromovima. Ebu-Zerr upravlja kretanjem planeta i zvijezda. Abdullah ibn Revvaha upravlja vjetrovima i uzima duše ljudima. Osman upravlja čovjekovim stomakom, temperaturom i bolestima. Kanber ibn Kadan udahnjuje dušu u tijelo.

Pripadnici ove sekte imaju noć u kojoj čine dar-mar. Oni slave i piju vino, veličaju vinovu lozu, jer se od nje pravi vino kojeg oni nazivaju "svjetlom", i ne dozvoljavaju sječu iste.

Islamski učenjaci su jednoglasni u mišljenju da su nusajrije (alevije) nevjernici (otpadnici od islama) – oni niti su muslimani, niti židovi niti kršćani. Sa njima nije dozvoljeno sklapati brakove, a ono što zakolju nije dozvoljeno jesti. Njihovim umrlim se ne može klanjati dženaza, te se ne mogu ukopavati u muslimansko groblje.

Nemaju džamije, već klanjaju po kućama. Oni klanjaju pet dnevnih namaza, ali drugačije od ostalih muslimana jer se njihovo klanjanje razlikuje po broju rekata i po tome što u njihovom namazu nema sedžde. Za namaz su im ključna sljedeća imena: Alija, Hasan, Husejn, Muhsin i Fatima. Muhsin je skrivena tajna pod kojim podrazumijevaju navodno nedonošće koje je pobacila Fatima. Umjesto kupanja zbog nečistoće i uzimanja abdesta, po njima je dovoljno da se izgovore ova imena.

Ne klanjaju džumu i ne pridržavaju se propisa o čistoći jer je čistoća za njih: neprijateljstvo prema unutrašnjem znanju.
Imaju mise slične kršćanskim misama. Ne priznaju hadždž i tvrde da je odlazak u Mekku i obavljanje hadždža čin nevjerstva i idolopoklonstva. Ne priznaju Šerijatom propisani zekat. Za njih je zekat simbol Selmanove ličnosti. Oni svojim vođama plaćaju neku vrstu poreza koja iznosi petinu od onoga što se posjeduje. Džihad za njih predstavlja zasipanje kletvama protivnika i onih koji otkrivaju tajne. Njihov post se sastoji u neprimicanju ženama tokom Ramazana i u čuvanju tajni vezanih za trideset muškaraca i trideset žena. Nusajrije moraju ispoljavati iskrenost i naklonost prema nusajrijskoj porodici i mržnju prema njenim protivnicima. Žestoko mrze neke ashabe, a Ebu Bekra, Omera i Osmana, radijallahu anhum, proklinju pri spominjanju njihovih imena. Smatraju da akida (vjerovanje) ima svoj unutrašnji i vanjski smisao i da jedino oni poznaju unutrašnji smisao tajni. Oni vjeruju u transmigracionizam (seobu duše iz tijela u tijelo).

Nusajrije Aliju, radijallahu anhu, smatraju bogom i tvrde da je njegovo pojavljivanje duhovno u fizičkom prolaznom tijelu kao što je bila pojava Džibrila u liku pojedinih osoba. Posebnu naklonost i ljubav izražavaju prema ubici imama Alija, Abdurrahmanu ibn Muldžemu, izgovarajući pri spominjanju njegova imena "radijallahu anhu" (Neka je Allah sa njim zadovoljan!) i tvrdeći da je on njegovim ubistvom božansku prirodu oslobodio okova ljudske prirode. Zato smatraju griješnicima one koji prilikom spominjanja imena Abdurrahmana ibn Muldžema izgovaraju "la'anahullah!" (Allah ga prokleo!). Neki od njih smatraju da Alija, nakon što se oslobodio okova tijela, prebiva u oblacima. Oni također vjeruju da je grom njegov glas, a sijevanje munje njegov bič.
Nusajrije proslavljaju brojne praznike koji su usko povezani sa njihovim vjerovanjem:

- Praznik "Najruz" koji pada na 4. april, prvi dan perzijske godine,

- Praznik "Gadir",

- Praznik "Postelje",

- Praznik "Ašure", 10. muharrem – na godišnjicu Husejnove pogibije na Kerbeli,

- Dan "Proklinjanja", 9. rebiu-l-evvel – na godišnjicu Poslanikova, sallallahu alejhi ve sellem, poziva kršćana Nedžrana na proklinjanje,

- Kurban-bajram koji kod njih pada 12. zu-l-hidždžeta,

- Oni proslavljaju i neke kršćanske praznike kao što su: Bogojavljenje, Duhovi, Blagdan Svete Barbare, Nova godina, Blagdan križa koga nusajrije uzimaju kao datum za početak sjetve, berbe, početak trgovine i zaključivanje ugovora o iznajmljivanju i zakupljivanju.

- Oni proslavljaju i "Crni dan", 9. rebiu-l-evvel - dan kada je ubijen Omer ibn Hattab, radijallahu anhu - veseleći se njegovom ubistvu i ismijavajući se s njim.
Nusajrije svoje učenje crpe iz starih paganskih vjerovanja. Obožavaju zvijezde i planete za koje tvrde da na njima prebiva imam Alija, radijallahu anhu.
Njihovo učenje je nastalo pod utjecajem neoplatonizma iz koga su preuzeli učenje o svjetlosnoj emanaciji stvari.

Neka od svojih vjerovanja temelje na školi medžusijske filozofije.

Neke svoje ideje su preuzeli iz kršćanstva i kršćanskog gnosticizma iz kojih su preuzeli učenje o trojstvu, mise i dozvoljenost vina.

Iz indijskih i istočno-azijskih učenja, preuzeli su ideje o seljenju duša i utjelovljenju.

Budući da spadaju u ekstremne šijje, njihovo učenje je obojeno i šiizmom, općenito vjerovanjem rafidija.

Nusajrije nastanjuju brdovitu oblast u okolini Latakije. U posljednje vrijeme su se proširili i po okolnim sirijskim gradovima. Prilično veliki broj nusajrija živi i u zapadnoj Anadoliji. Tamošnja zajednica nusajrija je poznata pod imenima "tahtadžije" i "hatabije". Nusajrije koje žive u istočnoj Anadoliji su poznate pod imenom "kizilbašije". Nusajrije iz ostalih dijelova Turske i Albanije su poznate pod imenom "bektašije". Neke nusajrije žive u Libanu i Palestini, a neke u Perziji i Turkistanu gdje su poznati pod imenom "ali ilahijje".

Propis po pitanju nusajrija...

Šejhul-islam Ibn Tejmijje, rahimehullah, je rekao:

"Druzi i nusajrije su nevjernici prema konsenzusu muslimana. Nije dozvoljeno jesti ono što oni zakolju, nije dozvoljeno sklapati brakove sa njihovim ženama, a od njih se ne prihvata džizija jer su murtedi (otpadnici od islama). Oni nisu muslimani, niti su židovi niti kršćani, ne vjeruju u obaveznost pet dnevnih namaza, obaveznost posta u mjesecu ramazanu, obaveznost hadždža, niti u Allahove i Poslanikove zabrane u vezi strvine, alkohola, itd. S obzirom u šta vjeruju, oni su nevjernici, čak i ako izgovaraju šehadet." (Ibn Tejmijje, "Medžmu'ul-fetava")

On, rahimehullah, je rekao:

"Ovi ljudi koji se zovu nusajrijama i ostale vrste batinijskih karatimija su veći nevjernici ne samo od jevreja i kršćana, nego i od većine višebožaca. Opasnost od njih je veća od opasnosti od nevjernika s kojima smo u ratu kao što su: Tatari, Evropljani i drugi. Uvijek su na strani muslimanskih neprijatelja. Zajedno su sa kršćanima protiv muslimana. Za njih najveću nesreću predstavlja pobjeda muslimana nad Tatarima. Na kraju-krajeva, Tatari su, isključivo uz njihovu pomoć, uspjeli provaliti u islamsku zemlju i ubiti halifu u Bagdadu i druge muslimanske vladare." (Ibn Tejmijje, "Medžmu'ul-fetava")

On, rahimehullah, je također rekao:

"Nusajrije su ljudi sa najvećim kufrom. Oni svoje vjerovanje ne kriju. Prepoznatljivi su među muslimanima. Ne klanjaju pet dnevnih namaza, ne poste mjesec ramazan, ne izvršavaju hadždž kod Kabe, ne daju zekat, dozvoljavaju pijenje vina (alkohola) i druge harame. Oni vjeruju da je bog Alija ibn Ebi Talib, pa govore:

'Svjedočim da nema drugog boga osim Hajdare (Alija), da nema zastora za njeg osim Muhammeda, iskrenog i povjerljivog, i da nema puta prema njemu do Selmana, moćnog i jakog.'" (Ibn Tejmijje, "Medžmu'ul-fetava")

Nusajrije su uvijek bile uz kolonizatore islamskih zemalja i sa onima koji su ratovali protiv muslimana. Pomagali su krstaše u Šamu i Tatare u Iraku. Dolazak na vlast u Siriji im je osigurao francuski kolonizator 1946. godine kada je, zbog snažnog narodnog otpora, morao napustiti Siriju. Godine 1963. vlast je preuzela partija arapskih socijalista (Ba's partija), koja je muslimane obmanjivala pričom o pravednosti socijalizma.

1970. godine, nusajrije putem državnog udara pod vođstvom ministra odbrane Hafeza el-Assada preuzimaju potpunu vlast u zemlji. El-Assad je vladao do 2000. godine, kada umire, a potom ga nasljeđuje njegov sin Bašar. U vrijeme njihove vladavine likvidirano je na hiljade sunijskih porodica i teško je pronaći sunijsku kuću u Siriji a da neko iz nje nije ubijen ili zatvaran od strane nusajrija.

Teror je bio nepodnošljiv, pa je narod 1982. godine podigao ustanak protiv vladavine Hafeza el-Assada. Međutim, ustanak je ugušen u krvi i ubijeno je nekoliko desetina hiljada ljudi.

Ako se narod Šama povrati na platformu istine, a omladina počne uzvikivati "Allahu ekber", dok sa minareta odjekuje "U džihad!", onda muslimani i na istoku i na zapadu mogu očekivati radosne vijesti o oštrom i silovitom vjetru koji će uništiti nevjerstvo i otkloniti i iskorijeniti tamu neznanja...

A Allah najbolje zna.

^Farah^
29.04.2013.

Allahu Ekber,Allahu Ekber.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4kD3wgKshnQ ... *Hafsa* ;

12.04.2013.

Ponekad neuspjeh može otvoriti najveća vrata uspjeha

Postoje skrivena blaga do kojih se jedino može doći prolazkom kroz mračne tamnice”. (Aid al Karni)

Ponekad običan neuspjeh može otvoriti najveća vrata uspjeha. Ako se suočiš sa preprekom ili neuspjehom uodređenom momentu, nikad ne budi tužan i razočaran.Umjesto toga pripremi se za najnevjerovatnije putovanje. Možda, samo možda,Allah te uputi drugim putem, prečicom koje nikad nisi bio svjestan,koji će te povesti kroz uzbudljiv scenarijo i beskrajan otvoren prostor. Možda, samo možda, je bolje da si doživio neuspjeh jer je ono čemu si stremio bilo ništa u poređenju sa onim što je On sačuvao za tebe i što će ti ubrzo pokazati na tom putu.

Vjeruj u sebe na tačci tvog neuspjeha ali još važnije, vjeruj Onome koji je dozvolio da se taj posrtaj desi. Znaj da postoji razlog za to iako trenutno taj razlog tebi može biti skriven radi nekog većeg razloga.Vjeruj da će se stvari okrenuti i da će Onaj Koji te tada vodio još uvijek sada vodi i i da je i dalje  u kontroli svih tvojih stvari, čak i ako su tvoje ruke napustile upravljanje kormilom.

Vjeruj u Allaha i nastavi. Otvori svojeoči ka raznim vratima, putevima i avenijama koje On otvara ze tebe.Uvijek ćeš vidjeti da što god se desilo bilo doista najbolje..."

Allah će otvoriti vrata, za koja si zbog velikog očaja mislio da nisu napravljena sa ključem.

...jer ponekad samo jedan neuspjeh može otvoriti vrata najvećeg uspjeha...

"Ne budi tužan zbog onoga koji spletkari protiv tebe dok ti spavaš (nisi svjestan) jer je Allah Živi i Vječni.Spletke stvorenja su slabe dok je Allahova spletka jaka.Zato se drži užeta Silnog i Jakoga kako bi On presjekao uže tvojih neprijatelja".

...i sjeti se...Allah razumije  kroz šta si sve prošao jer je On bio na cijelom tvom putu sa tobom...

^Farah^
01.04.2013.

Putovanje...

Doista vjerujem da ljudi nekad uđu u naše živote i mi u njihove iz određenog razloga. Ukrštamo puteve sa individuama kako bi nam pomogli ili kako bi mi njima pomogli ili da oboje naučimo jedan od drugog na ovaj ili onaj način.

 

Možda susrećemo ljude kako bi mogli vidjeti svijet njihovim očima što automatski otvara naš um i proširuje ga u različite dimenzije. U tom procesu postajemo ponizni ali istovremeno i uzdignuti. Ponekad se mi mjenjamo.

 

Možda nas Allah stavlja ne nečije drugo putovanje kako bi uzeli udio u njihovim životnim događajima, njihovim uspjesima i dostignućima, njihovim testovima i iskušenjima, njihovoj radosti i tugi, njihovom životu i smrti.

 

Ne smijemo odbaciti bilo koju našu vezu, niti prijatelja ili stranca, traži dobro u svim ljudima, uči od njih i budi zahvalan za svakoga i sve s čim ukrštaš puteve u životu na ovom svjetu. Iskoristi sve što život baci na tebe i učini ga sredstvom koje će te vratiti Allahu, azze we džell.

 

 Ponekad nas život povede na uzbudljivo i nevjerovatno putovanje, i na neki način izgleda kao film. Stvari se odvijaju brzo sa različitim karakterima, radnja se mjenja a poglavlja se završavaju samo kako bi iznova počeli, postoje obrti i preokreti koji te stalno ostavljaju da pogađaš šta će se desiti.

 

Ponekad kao da prolazimo kroz različita Kur'anska kazivanja, u raznim periodima naših života preuzimamo ulogu nekog od poslanika, prolazimo kroz njihova iskušenja koja su imali. Bit će teško jer ti nisi poslanik tako da ćeš prolaziti kroz razna stanja i bit će sve teže i teže dok ne postane lakše. Bit će bolje ali prvo moraš proći kroz teške trenutke. Možda u cjeloj toj borbi izgubiš samog sebe ili tvoj život bude na neki način uništen ali ti si bio na pravoj strani, borio si se za ispravnu stvar, za istinu, za dobro.Bio si u ulozi onoga koji dostavlja i brani poslanicu a ne onih koji su ustali protiv nje, koristili spletke i obmane kako bi te spriječili i odvratili od tog dobra.

 

Jednog dana će putovanje doći do kraja. Poglavlje će se zatvoriti a scena završiti. Svi karakteri će napustiti i na tvoju knjigu ovoga života će se staviti pečat. Molimo Allaha da nam podari dobar završetak poslednjeg poglavlja naših života.Amin

 

"Put ka Allahu je dug. Najvažnija stvar nije da stigneš do kraja već da umreš dok si na tom putu”.

 

^Farah^

24.03.2013.

Opskrbi se!

Omer ibn AbdulAziz je rekao: "Za svako putovanje mora postojati opskrba. Zato se od dunjaluka opskrbite za ahiret. Budite poput onih koji su svojim očima vidjeli ono što je Allah pripremio od nagrade i kazne. Nadajte se Allahu i bojte se njega. Nemojte biti dugih nadanja pa da vam srca postanu okorjela i da se pokorite svome neprijatelju. Jer tako mi Allaha, neće se odužiti nada onome koji ne zna hoće li osvanuti nakon što je zanoćio i hoće li zanoćiti nakon što je osvanuo. Koliko smo samo puta vidjeli one koji su dunjalukom obmanuti. Radovati se može samo ono oko koje je sigurno da će od Allahove kazne biti spašeno, i radovati se može samo onaj ko se strahota Sudnjega Dana bude sačuvao."

Ibn Dževzi, rahimehullah kaže: "Čudno je da putnik koji putuje umre, a da se nije opskrbio za svoj put, da se poziva na put, a da još uvijek nije pripremio svoje stvari, da se čovjek seli sa dunjaluka u kabur, a da se za tu selidbu nije pripremio, i da čovjek nemaran bude, a da se sa svojim razumom ne posavjetuje. Braćo. drugovi ovom stazom  prođoše, dok pripremljeni konji za druge ostaše. Roba (tj. dobra dijela) vam je slaba, a put je trnovit, pa dokle onda više odgađanje i nemar? Istinu će svako saznati kada zahropte prsa u smrtnom času." (Mudhiš, 211)

Istinu si rekao, tako mi Allaha, o Ibnul Dževzi. Neka je slavljen Gospodar! Koliko je samo znanje selefa vrijednije od znanja posljednjih generacija. Pogledaj govor ovog čovjeka i vidjećeš kako je saznao i isprobao put, pa govori na osnovu znanja, svog iskustva i onog što je vidio.

Zato kreni na svom putu sa znanjem, dosta je brbljanja, galame i prazne priče.

I znaj dragi brate, da je od bereketa ovog puta to što Allah upotpunjava svoju blagodat prema svome robu, otvara mu mnogobrojne kapije i riznice različitih blagodati, pruža milost svojim robovima koju čovjek ne može ni zamisliti, a za koju znaju samo oni koji su osjetili njenu slast i napili se s njena izvora.

Iz knjige "Put ka oprostu Milostivog Gospodara"

Pisaćemo dalje inšaAllah nastavak ovog poglavlja.


EsSelamu alejkum, ostajte u hajru :)

^Farah^


Noviji postovi | Stariji postovi

Put ka oprostu Milostivog Gospodara.


Ajeti Kur'ana Casnog:

Hadisi Resulullaha sallAllahu alejhi ve sellem:

Prenosi se od Burejde, r.a., da je Allahov Poslanik, sallallahu alejhi we sellem, rekao: "Zaista će Džennetlije, svakoga dana ulaziti Svemogućem dva puta, pa će im On učiti Kur'an. Svaki od njih sjedet će na mjesto koje je za njega pripremljeno, od zlata, od srebra, bisera i dragog kamenja. To će za njih biti radost kakvu nikada prije nisu doživjeli, niti su ikada ljepše i veličanstvenije čuli od toga. Zatim će se vratiti uživajući u toj radosti i iščekujući tu blagodat ponovo." (Tirimizi)


Rekao je Allahov Poslanik sallallahu alejhi we sellem:
"Doista će Sudnji dan nastupiti tako da čovjek koji bude prinio zalogaj svojim ustima neće ga uspjeti pojesti." (Buharija)

‎"Svim pripadnicima mog ummeta bit će oprošteno osim onima koji javno čine grijehe. U javne grijehe ubraja se i ono što čovjek uradi noću pa ga Allah pokrije, a on ujutro kaže: 'O ti, sinoć sam radio to i to.' Gospodar mu tokom noći sakrio sramotu njegovu, a on ujutru otkriva ono što mu je Allah prekrio." (Buharija i Muslim)

‎"Svim pripadnicima mog ummeta bit će oprošteno osim onima koji javno čine grijehe. U javne grijehe ubraja se i ono što čovjek uradi noću pa ga Allah pokrije, a on ujutro kaže: 'O ti, sinoć sam radio to i to.' Gospodar mu tokom noći sakrio sramotu njegovu, a on ujutru otkriva ono što mu je Allah prekrio." (Buharija i Muslim)


"Vidio sam Aišu bint Ebi Bekr i Ummu Sulejm. One su, zaista, bile brze, jer sam vidio njihove halhale. Na svojim leđima su nosile mješine koje su praznile pojeći narod, zatim bi se vraćale i punile ih, pa bi ponovo dolazile i praznile ih pojeći narod." (Buhari, Muslim)




"Reci vjernicama neka obore poglede svoje i neka puste vela svoja niz grudi svoje..."


Mudre izreke:
Poslušajmo savjet od šejha Berbeharija, rahimehullah:

"Ispitaj, Allah ti se smilovao, sve što čuješ od ljudi, a posebno u svome vremenu u kojem živiš, i nemoj da požuruješ i nemoj poduzimati ništa od toga (što čuješ) sve dok ne budeš pitao i vidio: 'Da li je neko od ashaba Poslanika sallallahu ‘alejhi we sellem, ili neko od uleme o tome govorio?' - Pa, ako budeš našao njihov govor o tome, onda to
uzmi i nemoj da ideš dalje od toga pa šta god da imaš, i nemoj da daš prednost nečem drugom pored toga, jer ćeš tako upasti u Vatru".



Zato se vrati na knjige selefa, Allah ti svako dobro dao, i ne budi zavaran sa ispraznim govorom i tvrdnjama onih koji su sebe okitili raznim titulama i koji sebe lažno pripisuju selefu i ehli sunnetu jer je ono što oni zagovaraju i u šta pozivaju u pogledu akide i menhedža daleko od onoga na čemu su bili ispravni prethodnici.



Divno li je rekao Ibnul-Mubarek, rahimehullah:



A da li je vjeru pokvarilo išta do vladari,i svećenici loši i monasi njeni.


Rekao je Imam Safija:
'Nepokoran si Allahu, a trvrdis da Ga volis, to je zaista nevjerovatna analogija. Da je tvoja ljubav prema njemu iskrena, pokoravao bi Mu se, jer onaj koji nekoga voli pokorava se svome voljenom.'

Ibn Kajjim kaže: ''Sabur je da savladaš dušu kada je uznemirena i ljuta, i da suzdržiš jezik da se drugima žali i jadikuje, i da spriječiš tijelo da čini ono što ne treba.''

"Ostavili ste ljubav prema Allahu
i svu svoju ljubav ste poklonili jedni drugima.
Da ste zavoljeli Allaha Uzvišenog čuda biste vidjeli."
(Ibn Kajjim)



Kaže imam Ibn Tejmije: "Allah će sačuvati pravednu nevjerničku državu, a neće sačuvati nepravednu muslimansku državu!" ... (Musned i Džamiu-t-Tirmizi)

''Ni na koga se, sem na Allaha, nemoj potpuno osloniti, jer čak i tvoja vlastita sjenka te ostavi kada si u tami!'' (Ibnu Tejmije)



"Djevojka koja pokrivena izađe na ulicu, pa je ljudi vide u takvom stanju, za to će imati nagradu. Zašto? Zbog toga što je hidžab obukla u ime Allaha. Kao i zbog toga što je podsjetila ljude da se sjete Allaha kada su vidjeli njen hidžab. Dakle, kada takva žena izađe da kupi voća i povrća, ili izađe s djecom u park, ko god pogleda u nju imat će za to sevap. I kad se vrati kući, ponijet će sa sobom hiljadu sevapa."

Amr Halid

Prenosi se da je neki čovjek grdio Eš-Š'abija r. pa mu je on rekao: « Ako sam onakav kako si ti rekao, neka mi onda Allah oprosti. A ako nisam takav, nek' onda Allah tebi oprosti!»

Kaže Ibn Tejmijje: "Primjer onoga ko želi uputu pomoću filozofije, je kao primjer onoga ko želi na Hadždž iz Šama pa ode u Indiju"

Upitan je Hasan El-Basri: Gdje nalaziš odmor?
Pa je odgovorio:"U sedždi nakon nemara i tewbi nakon grijeha."

Rekao je Osman b. Affan, radijallahu ‘anhu: “Da su vaša srca čista, nikad se ne bi zasitili govora vašeg Gospodara.” (Tezkijetun-nefsi ve terbijetuha str. 48)

Da nije iskusenja Jusuf bi ostao razmazen u svojoj kuci, ali sa iskusenjama Jusuf je postao kralj. (Dr. Muhammed Arifi.)


Poruka onima koji vrijeđaju mudžahide :

'O bestidnici, prašina na cipelama mudžahida je vrijednija od vaših bijednih života, kada biste to samo znali!O jadnici, šta ćete reći Allahu na Sudnjem danu, kada svaki Njegov iskreni rob zatraži svoje pravo, kada čista krv šehida, koju ste htjeli zaprljati svojim odvratnim govorom, bude posvjedočila protiv vas!?

Ibn Kudame el-Makdisi, rhm., kaže: Poniznost je svojstvo od kojega odstupaju dvije krajnosti: jedna je krajnost oholjenje, dok je druga krajnost ponižavanje. Sredina je poniznost, što je pohvaljeno svojstvo, a to je da se čovjek ponizi pred drugim bez ikakve vrste ponižavanja!" (Muhtesar Minhadžul-Kasidin, str. 254.)

Pametan i pronicljiv čovjek zna svoj poraz pretvoriti u pobjedu, dok neznalica od jedne nesreće pravi dva zla.

(Dr. Aid Al-Qarni)

Hasan el-Basri je rekao:
Allah se smilovao čovjeku koji zastane kod svoje želje,
pa, ukoliko ona bude radi Allaha, nastavi,
a ako bude radi nekoga drugog, ostavi je.

Ibrahim el-Tejmi rhm., je rekao: „Iskrena je ona osoba koja svoja dobra djela krije kao što krije i svoja loša djela!“


Sufjan es-Sevri, rahmetullahi alejh, rekao je: „Nijedno šejtansko oružje protiv čovjeka nije jako kao što je jako strah od neimaštine, pa, ukoliko se ovaj strah nađe u srcu čovjeka, on zabranjuje istinu, govori po strastima i loše misli o svome Gospodaru.“


Ahmed Harb rekao je : ,,Kad bih znao ko me mrzi,ko me ogovara i ko o meni loše govori darovao bih ga zlatom i srebrom.Takav čovjek radi za mene,pa je red i da bude plaćen."


Ibnu Mes'ud r.a., je rekao: „Blago li se onome čiji ibadet i dova Allahu budu iskreni, srce mu ne zavodi ono što mu oči gledaju, zikrullah mu ne ometaju ono što mu uši slušaju, a duša mu ne pati za onim što je dato drugima!“ (Ibnu Ebil-Dunja, el-Ihlasu vel-Nijjeh, br.4.)



Alija b. Ebi Talib, radijAllahu anh, rekao je: „Probao sam sve lijepe dunjalučke stvari, pa nisam našao ljepše od zdravlja i blagostanja, i probao sam sve gorčine dunjaluka, pa nisam našao gorčije od potrebe za ljudima.“


Što god želiš reći o časti mojoj eto - kaži! Moja šutnja ti je najbolji odgovor na sve prijekore! Nemoj misliti da ti valjan odgovor ne mogu dati! Ali lav se sa običnim psetom nikada ne treba ravnati!"

(Imam Šafija )


Fudajl ibn Ijad, rahimehullahu, je rekao: ''Petoro je od znakova nesreće: tvrdoća srca, oko tvrdo na suzi, nedostatak stida, pretjerana želja za dunjalukom i duga nada.''



Abdulmelik ibn Umejr je govorio: ''Kada bi stanovnici džehennema bili stavljeni u dunjalučku vatru, zaspali bi i odmorili bi se.''


"Musko je onaj koji strahuje od smrti svoga srca, a ne svoga tijela"

Madaridz al Salikin, 3/248


Poslušaj šta je rekao Hasan el-Basri: O ljudi, osvanuli ste, pa vam se vrijeme do određenog roka skratilo, a mogućnost za djela vaša smanjila. Smrt je iznad vas, a Džehenem vam se još više približio.



Rečeno je: "Znanje se nije sačuvalo ničim boljim kao radom po njemu i dostavljanjem onome koji ga je dostojan."



Ibn Mesud, radijAllahu anhu, veli: "Tako mi Allaha, osim Kojeg drugog boga nema, ne postoji na Zemlji nešto što više zaslužuje duži zatvor od jezika."


"Nesreca koja vas vraca Allahu je bolja nego sreca koja vam daje zaborav prema Allahu."(Ibn Tejmije)


Rekao je Ebu Dželde r.a.: "Upamtio sam ljude koji su imali znanje, ali nisu (malo su) pričali. Danas ljudi ne znaju, a mnogo pričaju." (Semerkand, br. 25, str. 09)



Neki je čovjek pitao Hasana el-Basrija: „Nekoliko je ljudi zaprosilo ruku moje kćeri, pa kome da je dam?“ Odgovorio je: „Onome ko se najviše Allaha boji, jer ako je voli, poštovat će je, a ako je i ne bude volio, neće biti grub prema njoj.“

Prenosi se da je Abdur-Rahman b. Abza - Allah bio zadovoljan sa njim - rekao:

„ Dobra žena uz čovjeka je poput zlatne krune na glavi kralja, a loša žena uz čovjeka je poput teškog tereta na leđima starca.“

(Ibn Ebi Šejbe, Al-Musannaf, 17428)

Ali ibn Ebi Talib r.a. kaže: „Nemoj nekoga pretjerano voliti – jer ti nekada može postati omražen, i nemoj nekoga pretjerano mrziti – jer ti nekada može postati omiljen!“ (Adabul-Suhbet, el-Sulemi, br.182.)

Praksa vjernika potvrđuje istinitost njegovih riječi, njegov javni život potvrđuje privatni, a njegova prisutnost otkriva njegovu odsutnost.

(Hassan Al-Basri)

"Znaj da tuga i žalost navaljuju na srce i ulaze u njega bez dozvole, međutim, za svaka vrata brige koja se otvore ima 1000 načina da se zatvore."

(Muhammed bin Abdurrahman el-Arifi)


Omer, radijAllahu anhu, je kazao:"Prije nego sam primio Islam, bio sam u većoj zabludi od magarca svoga oca".

Tako mi Allaha, sestro plemenita, u nas ti si kraljica. Zbog tebe se život daje: ko pogine braneći te, on je šehid; zbog tebe žrtvuje se i imetak. Ti si čuvana kraljica, a ljudi oko tebe zaduženi su da te čuvaju. (Dr. Muhammed bin Abdurrahman el-Arifi)

Prenosi se od Sufjana Es-Sevrija da je rekao:"Svako loše djelo počinjeno iz strasti moguće je da će biti oprošteno, a bilo koje loše djelo počinjeno iz oholosti (kibura)nemoguće je da će biti oprošteno - zato što je korjen Iblisove neposlušnosti bio u oholosti, a Adem je svoju grješku počinio iz strasti."

U covjeku živi razum meleka, požuda životinje i strast šejtana, i on ce pripasti onoj vrsti cija osobina u njemu prevlada. Ako covjek savlada požudu i strast, uzdignut ce se na stepen meleka. Medutim, ako ga prevladaju strast i požuda, spustit ce se ispod nivoa psa! *Ibn Kajjim el-Dževzijje*

Rekao je imam Ibn-el-Qajjim rahimehullah:"Islam u našem vremenu je usamljeniji,usamljeniji nego kada se pojavio..."

‎''Nemoj dizati prasinu na sebe kad ona miruje a ako se digne,zacepi svoj nos rukavom i uzivaj u zivotu...'' (Muhammed El Arifi,Uživaj u životu)

Hasan el Basri, Allah mu se smilovao, govorio bi: ˝ Neće biti siguran od munafikluka - licemjerstva niko osim munafik a neće ga se bojati niko drugi osim mumin. ˝

Ibn Abbas kaze:'' Pogledi u otkrivenu zenu su kao strijele koje se zabadaju u srce.''

Tako mi Allaha, ponekada u srcu osjetim takvu slast, pa pomislim ako stanovnici Dženneta uživaju poput mene, onda žive ugodnim životom. (Ibnul-Qajjim)

Ibn Kajjim el Dževzijje savjetuje, da ako vidiš ljude koji se bave besposlicama, ukoliko ne možeš utjecati da prijeđu na bolji posao od toga, ne govoriš ništa kako ne bi bio uzrokom da odu u gore poslove.

Fudajl b. 'Ijad rhm., kaže: "Draže mi je da čovjeka pogodim kopljem, nego li da ga pogodim jezikom!"

El-Fudajl bin ´Ijâd: “Učenjak nije učenjak sve dok ne radi shodno onome što zna. Tek onda on postane učen. (Iqtidhâ-ul-´Ilm al-´Amal; str. 38)

´Alî bin Ebî Tâlib: “Znanje doziva djelo. Ono se odazove znanju ili ga znanje napusti. (Iqtidhâ-ul-´Ilm al-´Amal; str. 37)

Prenosi se da je Muaz ibn Džebel, kada mu je došla smrt, jako plakao, pa je upitan: „Šta te je rasplakalo?“ Rekao je: „Plačem za postom u danima žege, za noćnim namazom u zimskim noćima i za sjedenjem na koljenima pred ulemom.“

- Bišr bin al-Haris

'' Čovjek koji voli da ga svako poznaje,
nikad neće osjetiti slatkoću Ahireta. ''

'' Uistinu, Allah ima robove koje je ućutkao strah od Allaha,
iako su veoma elokventni u govoru. ''







Ne misli da ti se dova ne prima !
Allahu ne dozvoli da me ponizi rob Tvoj,jer Jedini si Ti taj koji ima savrsenstvo !

"ALLAHUMME INNEKE 'AFUVVUN, TUHIBBUL-'AFVE, FA'FU ANNI! "
(Gospodaru moj, Ti si Onaj koji oprašta, Ti voliš praštanje, pa oprosti meni!)
AMIN!



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Malo islamske poezije <3



MOJI FAVORITI

BROJAČ POSJETA
54193

Powered by Blogger.ba